Review “hand lettering drawing” set Action

Geen review video Je hebt deze set waarschijnlijk al voorbij zien komen in de shoplog die ik op had genomen. Een vrolijke set met brush markers voor nog geen 2 euro. Eerst was ik van plan om deze te behandelen in een video. Echter merkte ik al snel dat het niet genoeg was om een hele video mee te vullen. En daarom deel ik vandaag in dit artikel mijn mening over dit product.  Setje met betaalbare brushmarkers? Als eerste het ziet het setje er super leuk en goed uit. Een mooi blikje en wanneer je de stiften opent lijken dit brush markers te zijn. Dit is echter niet helemaal waar. de punt van deze merkers is namelijk bijna helemaal hard, terwijl een brush marker juist een flexibele punt hoort te hebben. Ook de rest van de materialen (een potlood en een zwarte schuin afgesneden dubbele stift) zijn niet van een hele goede kwaliteit. Voor wie is dit product geschikt? Toch vind ik het zeker geen slecht product. Nee het is geen set voor iemand die echt bezig wil met handletteren. Dan zou ik toch echt voor de duurdere brushmarkers gaan! Echter voor de jonge handletter liefhebbers is dit toch een super leuk beginner setje! je...

Continue reading

Creatieve shoplog Action

https://youtu.be/I4eDaLGin30 Leuke nieuwe Action producten Ik ben weer eens naar de Action geweest en kocht hier meerdere leuke creatieve producten. Helaas weet ik niet van alle producten de prijzen. Welke ik wel weet heb ik hieronder genoemd! Prijzen; Bullet journal €1,99 Transfer folie €0.69 Papierblok €1,99 Stempel €0.69 Stickers €0.89 Mijn social media; Facebook pagina; https://www.facebook.com/acrealife Facebook groep; https://www.facebook.com/groups/46033... instagram; https://www.instagram.com/acrealife

Continue reading

Pootje voor jou kaartje

Distress achtergrond Als ik kijk naar mijn favoriete hobbyproducten dan is Distress inkt zeker een van mijn favoriet. Je kunt hier zulke mooie en simpele achtergronden mee maken. Ook voor deze kaart gebruikte ik Distress inkt voor de rode strepen op de achtergrond. Deze plakte ik als eerste af met schilderstape en vervolgens ging ik hier over heen met een distress blending tool. Op de voorkant gebruikte ik een hondje. Omdat ik alleen een hondje een beetje saai vond besloot ik ook een foto slinger toe te voegen. Uiteindelijk was dit het resultaat, een simpel maar tocht wel een vrolijk kaartje.  GEBRUIKTE MATERIALEN; Basis kaart; Action Schilderstape; Action-paarse tape Zwarte inkt;  Postenpapier/hobbywinkel-memento-tuxedo black Achtergrond; hobbywinkel-Distress-Candied apple Stempel hond; Hobbywinkel-Marianne desigen-Beste maatjes Stempel foto slinger; Action-Layering camera set Kleur hond;  Postenpapier/hobbywinkel-ecoline-227-334 Voor dit artikel heb ik gebruik gemaakt van de producten die verkrijgbaar zijn bij Post&Papier. Dit product of een ander product van Post&Papier aanschaffen, maak dan gebruik van de speciale kortingcode "acrealife" voor 10% korting op je aankoop bedrag!! (Meer informatie over samenwerkingen; lees dan mijn disclaimer)

Continue reading

Review Action stempeltjes

Stempels gebruiken Stempels ik blijf ze leuk vinden. Vroeger al vond ik het heerlijk om met stempels te werken. Hele schriftjes had ik onder gestempeld. En waar geen stempel zat zat wel een sticker. Ook nu gebruik ik mijn stempels nog heel erg graag. Voor grotere projecten gebruik ik vaak mijn doorzichtige clear stamps. Maar ook de houten stempels blijven favoriet! Super leuk is dat je ze tegenwoordig heel eenvoudig bij goedkope winkels kan vinden. Bijvoorbeeld deze leuke pot die ik vond bij de Action Stempels in een pot van Action Bij de Action hadden ze de keuze uit twee verschillende potten. Eentje met allemaal letters, en deze. Wat mij zo aansprak bij deze pot was dat er super veel verschillende figuurtjes in zaten. Ook zag ik al meerdere leuke projecten voor mij die ik hier mee kon maken. Super veel figuurtjes Hier zie je alle stempels afgedrukt, en ik moet zeggen dat ik ze erg leuk vind. De stempels werken prima, en op twee stempels na die iets scheef geplakt waren, zien ze er ook gewoon goed uit! Ook de designs vind ik erg leuk gekozen. Ik zie deze bijvoorbeeld wel terug komen in een valentijn of zomerse diy! Kopen of laten liggen? Hoewel ik de...

Continue reading