Happy mail #2 Zomers snail mail feestje

http://www.youtube.com/watch?v=F22qglXjSYM Zomers weer dus zomerse post Bij dit mooie zomerse weer horen natuurlijk ook leuke zomerse post. Vandaag deel ik met jullie meerdere leuke zomerse snail mails. Ook laat ik zien hoe je zelf op een leuke manier gift tags kan maken.  gebruikte materialen Papier, stickers, washi ;  Action Washi tape effen; Ducktape** Gift tags wit; Wibra Stempel set flamingo CraftEmotions; hobbycompleetdeduif* Distress inkt: hobbycompleetdeduif * Memento Dewdrop inkt: hobbyvision* *De genoemde winkels zijn de winkels waar ik zelf de producten heb gekocht,  ik ben niet verantwoordelijk voor prijsverschillen en/of eventuele slechte ervaringen. (** Dit artikel bevat producten die opgestuurd zijn door Duck tape. Meer informatie over opgestuurde producten; lees dan mijn disclaimer)

Continue reading

Mijn verstuurde #dutchsummerswap pakket

Helemaal vergeten te laten zien! Nee ik zat weer eens door mijn foto's te bladeren en kwam erachter dat ik jullie mijn verstuurde swap pakket helemaal niet had laten zien. Op de een of andere manier is het in mijn hoofd namelijk een beetje chaos. Maar ik kan het natuurlijk niet laten om alsnog mijn verstuurde pakketje aan jullie te laten zien.  De cadeautjes: Ik kocht mijn cadeautjes vooral bij de Hema. Dit kwam vooral omdat ik in tijdnood kwam voor het halen van de cadeautjes. In de week dat ik de ze had willen kopen werd ik namelijk ziek. en dit zorgde ervoor dat ik maar 1 dag over had waarin ik de cadeautjes kon halen. En als je iets zoekt, juist dan vind je het niet... Gelukkig is er nog de Hema Tot ik dus bij de Hema kwam en hier de meeste cadeautjes bij elkaar zocht. Wat is het toch ook een heerlijke winkel! Hier kocht ik onder andere een notitieboekje, een gezichtsmasker, een opvouwbare waterfles, een gouden pen en chocolade. Verder combineerde ik het met enkele dingen die ik nog in huis had liggen. Zoals de leuke poster van Lizet Beek in combinatie met een klembord.  Inpakken maar Verder kocht ik bij de...

Continue reading

Snail mail, paas eitjes zoeken

Buiten creatief bezig Wanneer het weer buiten iets lekkerder begint te worden vind ik het heerlijk om buiten creatief bezig te zijn. Spulletjes en een grof idee mee en dan lekker buiten knippen en plakken. Dat ik soms weer achter een blaadje of een sticker aan moet omdat hij van de tafel waait vind ik dan totaal niet erg. Ook deze snail mail maakte ik buiten, op een van de eerste warme dagen, inmiddels alweer een tijdje geleden.  Paas eieren verstoppen Toen ik de snail mail ging maken had ik eigenlijk nog niemand in gedachte. Het enige dat ik wist was dat ik graag de paas ei stickertjes die ik had wou gaan verstoppen in een snail mail. Dit zodat de ontvanger paaseieren kon gaan zoeken. Uiteindelijk heb ik in de hele snail mail 5 eieren weten te verstoppen.  Snail mail op youtube Hier zie je bijvoorbeeld een van de eitjes die ik verstopte tussen een lintje. Toen de snail mail af was besloot ik om de snail mail naar Elise van het YouTube kanaal Elisedingen te sturen. Misschien dat je hem ook al wel voorbij hebt zien komen in haar video "Snail mail sunday" waarin ze meerdere super toffe snail mails laat zien!

Continue reading

Snail mail kaartje

Vrolijkheid door de brievenbus Jaa, ook deze week ontving ik weer super leuke snail mail. Dit keer in de vorm van dit leuke kaartje. Toen ik de enveloppe opende werd ik er meteen vrolijk van, wat een prachtige kleuren! En hoe leuk is deze snail mail in elkaar gezet! Het bevat meerder vakjes met goodies. Waaronder super leuke stickers van de Ikea die ik super graag wou hebben. Ja, ik werd echt weer super blij van dit leuke pakketje op de post!

Continue reading

Kaarten van Lizet beek

Nooit genoeg kaartjes Ik ben gek op mooie kaartjes. Altijd als ik in een winkel ben met kaartjes kijk ik er eventjes tussen. Zo kwam ik ooit ook eens in aanmerking met de kaartjes van Lizet Beek. Ik had deze kaartjes namelijk eens voorbij zien komen ergens op een markt of in een concept store. Maar ik had er nog nooit eentje gekocht, tot ik afgelopen week een bestelling plaatste bij haar webshop.  Mooi ontwerp en goede kwaliteit Zoals ik al vertelde vind ik vooral het design heel erg leuk. De kaarten zijn strak, simpel maar daarom zeker niet minder mooi. Wat mij ook gelijk opviel was de kwaliteit van de kaarten. De kaarten zijn echt super stevig en mooi gedrukt. Zeker een groot plus punt! Ik ben dan ook echt super blij met mijn nieuw gekochte kaarten. De prijs van de kaarten lag trouwens tussen de €0.30-€1.50. Super mooi om op sturen, of om te gebruiken in het interieur! Over het interieur gesproken ik kocht bij Lizet ook nog enkele posters. Maar deze zal ik je volgende week in een apart artikel laten zien. Wat vind jij van deze kaarten? En kende jij Lizet Beek al ?

Continue reading